Lördag

Då var man hemma igen efter en veckas praktik på Loka! Det har varit en bra vecka. Den har varit låång och slitig med jag är nöjd. Jag har redan fått jobba två dagar "på riktigt" vilket aldrig är fel :) Det har blivit en hel del behandlingar, mest massage men även lite spa-behandlingar på kunder. Och det var SÅ roligt :) Första gången jag gör en hel spa-behandling på en kund. Det började dock inte så bra med min spabehandling, 5 över 1 får jag reda på att jag hade en behandling kl 1, en lite stressad handledare som informerat mig lite knasigt :) Det var bara att ösa järnet, helt oförberedd med inga produkter eller handdukar framtagna. Men det gick super, förutom att jag kladdade olja över hela golvet så jag höll på att dra mig ett antal gånger. All personal på Loka har varit så otroligt trevliga och hjälpsamma!

Igår kväll blev det tillslut lite fredagsmys :) Jag, N patrik och David käkade tacos och kollade på Bröllopsfotografen, störtskön film verkligen. Sen sov jag gott med min finaste N i våran sköna säng vill jag lova..











Jätte svårt att få med på bild hur fina behandlingsrummen är. Men dom är SÅ fina, enkla med ljuskronor som den fina detaljen som gör så mycket.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du ser ut att ha haft en bra vecka..vilket fint spa! Ha det bra!

2010-02-28 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0