Tisdag

Då var det redan tisdag. Helgen gick över lite för fort, men jag har haft det riktigt bra. Lördagkvällen blev kanon! Vi bjöds på middag och sedan blev det sång och gitarr hela kvällen. Ett härligt musikaliskt gäng som undehöll en ordentligt :) Alex som fyllde år såg ut att ha det bra hela kvällen och den grabben var en jävel på att sjunga kan jag lova, blev impad!

Två dagar har redan gått denna praktikvecka. Jag har masserat lite granna och redan hunnit med massage och kiropraktor behandling för min nacke. Ikväll har jag varit med som praktikant i cirkelträningsgruppen så jag är lite sliten. Jäklar vad jag saknar gruppträning! Ett svettigt pass med våran fyslärare Anderas eller ett härligt cirkeltränings pass på friskis skulle inte sitta fel. Får nog göra mig ett besök på galaxen snart kanske.




Födelsedagsbarnet :)




Som sagt, det sjöngs :)





Vi var bara väldigt fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0