tisdag

..day number 4 in english, my brain thinks in english, my brain is overheating...

Har precis kommit hem ifrån LarsMassage :) Det var ingen vidare bedömning jag fick av min nacke, men vi ska reda ut det här. Känns ju lagomt kul om jag inte kommer kunna arbeta som massör.. Men så går inte mina tankar just nu. Jag SKA bli bra. Det finns hjälp att få. Fick iaf en annan härlig bedömning, "Du är en av de bättre massörerna jag träffat, så det här måste vi fixa". High five på den!

Antal funna praktikplatser : 0... Jag börjar bli lagomt trött på att få nej efter nej. Har bokat ett möte med Laurence i morgon som förhoppningsvis kommer hjälpa mig att fixa en plats. I nuläget klarar jag inte av att massera hela dagarna så jag måste ha något annat.

Nu ska jag baka mig en lax i ugnen och njuta av ensamtid. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0