Fredag kväll, god natt.

Det var länge sen jag var såhär trött och sugen på att sova om kvällarna. Jag skulle kunna gå och lägga mig vid 8 men jag hinner inte riktigt det. Men jag är skönt trött.. trött för att jag gått upp tidigt och tränat på Shiatsu hela dagen. Inte trött för att jag är stressad över tusen saker att göra och för att ha varit i skolan och kämpat en hel dag. Har varit mkt så på sistone..

Jag for till byn när jag kom hem ikväll, för att hämta bilen som jag måste ha till skolan i morgon. N, jag och patrik gjorde oss en tacogratäng som smaka jäävligt gott :) Min ögon orkade inte riktigt med mig längre så jag fick dra mig hemmåt. Kvart i 6 ringer klockan i morgon, rena rama sovmorgonen när man åker bil.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0