Malin

Igår fick jag besök av Malin och hennes lille goding Zeus, uj så go! Helt underbart att få träffa Malin igen efter så lång tid, det var ialla fall väldigt, väldigt länge sedan bara hon och jag umgicks. Det känns verkligen när man vet att det här är en vän som man aldrig kommer falla ifrån. När man nästan inte alls har någon kontakt under tiden man inte ses, men när man väl ses känns det som det var igår. SÅ skönt. Och jag är mycket glad över att hon är hemma i Sverige igen, dock inte i Värmland men jag hoppas att vi kommer ses oftare iaf.





Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Men sicken sötnos : )

2010-01-16 @ 21:08:25
URL: http://lindablom.se
Postat av: Malin

söt du är gumman! klart vi kommer träffas ofta!! love you!! <3

2010-01-21 @ 18:27:20
URL: http://metrobloggen.se/MOZ
Postat av: malin

vill också komma hem i träffa dig! :-( längesedan nu

2010-01-22 @ 18:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0