Måndag

Min nacke är värre än någonsin tror jag idag. Vaknade med en dundrande huvudvärk så det blev ingen skola idag heller. Det har varit för mycket spänningar och alldeles för lite sömn de senaste dagarna. Och eftersom min nacke inte är som den ska har den tagit storstryk av det. Men på fredag blir det en rejäl massage igen och i morgon ska jag få boka tid hos en sjukgymnast.

Så idag har det varit en lugn dag. Fått endel samtal avklarade, praktiken är nu så gott som ordnad. Ska försöka få i en hel del studiebesök de första veckorna också så det är det som är kvar att ordnas. N och jag tog en promenad på isen ute i skärgården, annars har vi pysslat lite här hemma och tagit det lugnt. Nu är älsk i byn och tränar, hårdträning nu inför tävlingen i helgen antar jag. Jag beundrar hans engagemang han får när han tycker någonting är kul.

Nu ska jag bege mig ut och handla så jag kan ordna en liten mysig kvällsmat tills mitt hjärta kommer hem. Förövrigt är jag bedrövligt kär och lycklig över att få vara tillsammans med min N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0