Min helg

Då börjar helgen närma sig sitt slut.. Och det har varit en bra sådan. Vi hade en riktigt härlig kväll i fredags hos Elin i Karlstad. Elin, Anna, Linn, Kristina och jag satt hemma hos Elin och smaskade på ost, kex och massa annat götter. Vinglaset fylldes på under kvällen och vi hade det hur jäkla trevligt som helst. Det var länge sen jag skrattade så mycket under en och samma kväll, livskvalitet! Det kom en och annan groda men det är väl tillåtet ;)

Natten spenderade jag i Elin & Fredriks soffa, skönt att inte behöva ta bussen hem mitt i natten. På lördag morgon blev det en god frukost och lite yatzi spel, men vi var lika värdelösa allihopa så vi gav upp rätt snabbt. När jag kom hem passade min buss in sådär göör bra med Emmas tåg ifrån Sthlm, så vi möttes upp på station och gick hem till mig :) Lördagskvällen blev det bio, ÄNTLIGEN säger jag :) Vi har vart påväg många gånger men nu blev det äntligen av. Och det var Snabba Cash såklart som resten av Sveriges befolkning har sett. Jag hade nog lite för höga förväntingar, men den är helt klart sevärd. Om inte annat är den sevärd bara för smakskiga Joel ;)

Idag skjutsade vi Patrik till Storfors tidigt i morse. Det blev en frukost hos mor&far som hade puddingen Hugo på besök. idag består dagen annars av slapp, film, mys, och käk :) I ugnen står en skaldjurspaj som kommer sitta som en smäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0