Natti

Det har nog varit den skönaste söndagen på väldigt länge. Har känts som lördag för den delen hela dagen.. eftersom jag var i skolan igår. Kan nog också bero å att jag nu har 12 härliga veckor framför mig med praktik, gud så skönt! Älsk och jag har spelat bingolotto ikväll :D Haha, 100 kr vann jag iaf. En flaska rödvin öppnades med lite ost och kex..

Nu ska vi snart nanna kudden. 7.30 har jag tid hos sjukgymnasten i morgon, hoppas han har nåt bra att säga. Nu är det dags att bli bra i nacken så jag kan köra på som vanligt med massage och grejer. Efter det blir det IKEA med N, Staffan och några vänner, och ev. en föreläsning med Cathrine på kvällen. Känns som en riktigt bra dag :)

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0