Onsdag

Redan onsdag idag, går alldeles för fort denna vecka. Idag startade vi dagen med tvätt, fortsättning på våran enorma tvätt. N är iväg och besiktar bilen och jag har ringt en massa samtal. Fått tummen ur och avbokat min tandläkar tid, raggat lite massagekunder och pratat med min praktikställen.

Nu ska jag ta tag i damsugaren och golvmoppen, här är det SKITIGT, värre än på länge. Senare idag bär det av ner till badhuset till mitt lilla kypin för att massera.

Vill ni komma på massage när jag har praktik?
Taktil massage
Klassisk massage
Shiatsu massage

40 min för en billig peng. Riing mig! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh hade jag vart hemma hade jag bokat en heldag :) skulle verkligen vara skönt med en massage nu :P Pusssssss <3

2010-01-27 @ 14:55:04
URL: http://metrobloggen.se/MOZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0