Söndag

Det blev en väldigt mysig lördag kväll tillslut. När N kom hem ifrån träningen la han sig i soffan, tog sig en öl och vill nog inte röra en fena till lät det som. Själv hade jag ingen vidare lust att fortsätta spendera min lördag i soffan så jag fick med honom till KD. Vi bestämde oss för följa med Elin & Fredrik ut och äta. Vi hämtade upp dom vid 8 och avnjöt en trerätters på Fontana di Trevi, myycket gott och trevligt. Vid 11 tiden åkte vi hem till deras mysiga lägenhet, killarna gjorde sig en drink och vi satt och pratade en stund innan vi började bli sega och drog oss hemmåt.

Än så länge är det en skön söndag, inge måsten idag heller. Niklas lillebrorsa och mamma har precis varit här på lite fika. Nu ska jag lägga mig i soffan och inte göra ett skit tills det är dags för lite käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0