Torsdag

å hej och hå vilken jävla dag. Vaknade före 5 i morse med en skaplig ångest för att åka till skolan. Dagen gick dock ganska fort tack vare mina änglar Cathrine och Elin, uj vad jag tycker om er. När jag kom fram till KD märkte jag att bara hade 3 minuter på mig att hinna med tåget till Khamn och börjar springa. Nähä då! Ändrade tågtider så jag måste vänta i nästan en timme. När jag väl är hemma får jag ett glädjande besked i från käkkirurgen i KD. "Vi har reserverat en tid för operation av din visdomstand. Beräknas ta två timmar och kosta cirkus 4000:-" Jag hoppar av lycka...

Tur att det är fredag i morgon...

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tycker otroligt mycket om dig med hjärtat! Och jag finns här för dig, det vet du!

2010-01-07 @ 20:19:49
URL: http://cathriinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Alltid lika kul när gaddarna måste skötas om :P DU nästa helg ska jag komma hem och ska ut på lördagen med virre och sandra. Prata även lite småttt med Bella och ev Lena. Vore skitkul om vi kunde vara allihop! <3 tror du att du kan nästa Lördag?? Zeuz ska med också så då får du träffa lillskiten med :D Puss Å kram

2010-01-07 @ 21:58:28
URL: http://metrobloggen.se/MOZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0