Det regnar för glatta livet.

Hejjåhå, här går det undan. Niklas kom hem i tisdags med ett leende på läpparna, han hade fått ledig resten av veckan. Välförtjänta fem lediga dagar fick han! Det har inte blivit någon mysig ledigtid tillsammans tyvärr. Igår fick jag åka iväg på jobb redan vid två, jobbade natt och kom hem i morse. Jobbade en sväng på badhuset och sedan har eftermiddagen gått åt till att försöka få tag på en bil. I morgon är det jobb hela dagen och resten av helgen också som gäller. Tur att jag har en sån förstående pojkvän som bara tycker att det är roligt att jag får jobba och inte trist att behöva vara hemma själv hemma.

Jag är super duper glad över att har fått börja jobba lite nu. Desto mer taggad blir jag att komma igång mer med mitt eget. Man blir så jävla förslappad när man går hemma så det är inte sant.. Det känns som jag har fått in en del fötter nu så hösten ser faktiskt ljus ut med jobb. Två helgjobb i norge, gud så bra. Jag bli så GLAAD! :D

Hela helgen är fullspäckat. I morgon jobb till 17, efter det ner på stan en sväng med grabbarna. Jobb lördag förmiddag, 25 års kalas på kvällen. Nyktra till lite på söndagen inför kvällspasset som börjar 14. ÄNTLIGEN händer det nåt! 

Älsk följde med till stallet och hjälpte mig att mocka och pyssla om godingarna. Nu har vi landat i soffan efter en kvällsmåltid som vi slängde ihop  när vi kom hem, en påse götter och mys i soffan är vad som blir resten av kväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0