Helgjobb vankas..

Det blev en jobbhelg, vilket känns riktigt skönt nu. Det tar alltid en stund för hjärnan att ställa in sig när dom ringer på såhär kort varsel. Hade sett fram emot en riktigt slappar helg med N som man knappt ser under veckan, men så blir det inte. Men det ska ju inte bli kanonväder i helgen så det här bli göör bra.

Det är hos mina gamlingar jag har och kommer jobba i helgen, eller mina och mina. Det är första gången jag jobbar på detta ställe faktiskt, men det gick fin fint! Snart ska jag ta mig en kort kvällspromenad med Malin innan jag lägger mig. Tack för att jag har en vän kvar här i byn iaf! Och Emmis såklart, men hon var inte hemma ikväll vilket som är ganska förståligt på en fredagkväll! Min käraste är i KD och roar sig med Koffan och Ärtan, som bara sluta på ett sätt när han är med dom två. Kanonfylla. Men det är väl hans tur nu efter mina två katastrofala men riktigt roliga helger ;) Hoppas han är på benen när jag kommer hem vid fyra iaf.

Ha en underbar helg mina vänner! Och mina kära ht-tjejer, SAKNAR ER allihopa. ♥ Dags att ses snart!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Kan trösta dig med att jag oxå jobbar helg..vi får vara starka ihop! Saknar dig stumpan! Kram kram

2010-07-17 @ 09:38:57
Postat av: j

Hoppas du får en bra helg iaf

2010-07-17 @ 10:08:34
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/
Postat av: Lesly Valencia

Jaha startat du eget var roligt. Vart då och vad ska ingå? Hade så bra! Kramar

2010-07-18 @ 12:44:48
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0