Måndag

Hej mina godingar! Måndag idag, en mycket bra dag för att vara måndag. Måndagar har blivit någonting jobbigt för mig, fråga mig inte varför. Men jag har tyckt att allt varit typ såhäääääär jobbigt på måndagar, men vet ni vad? INTE IDAG!!!!! så jävla skönt.

Idag har jag knöcklat ihop ett reklamblad. Mia ska få hjälp ifrån E att göra en logga, när det är färdigt ska vi kopiera upp en jäkla massa flyglad, typ i smyg någonstans eftersom vi är två fattiga själar. Sen ska vi ta på oss gympadojjerna och trampa runt i hela jävla Kristinehamn. Typ. Mia hade som förlslag att muta någon stackars reklamutdelare men någon hundring men jag tyckte inte det var en sån bra idé. Vem vet om han kastar alla våra lappar åt skogen.

I morgon är det först badhuset som gäller, sedan fixa lite profilkläder och till sist ut i skogen med Johanna och rida. Gud så härligt! Hoppas på bättre väder bara.



Nu är det ta mig tusan slutsemestrat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0