Onsdag

dagen startade som vanligt.. seg och omotiverande. Log och drog mig till nio nästan, usch vad morgontrött jag blivit. Men det är bastu i vårat sovrum under natten, sedan på morgonen har det blivit svalt så det är så gött att ligga kvar i sängen då. Vi skylle på det.. Under förmiddagen tog jag mig en långpromenad i det härliga vädret, det var länge sedan faktiskt. Brukar mest bli löpning när jag väl tar på mig dojjerna.

Nu kom jag precis hem ifrån lite knådning på badhuset, 3 kunder mitt såhär under min semester! Haha. "passa på och sola och bada nu när du kan" Tack Lars för dom stödjande orden ;) Det gör jag!! Ska släppa tankarna att jag är utom arbete och njuuuta av solen resten av sommaren. Man får ju iaf härlig bränna nu när man har tid att hänga hos åkesson i stugan. ♥

Nej nu är det dags för en löptur innan hjärtat mitt kommer hem, då blir det räkfrossa nere på stan! Gud så mysigt och gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0