söndag

Hejåhå vilken söndag det blev. Jag jobbade till tre och cyklade hem i ösregn. Åt lite käk och åkte hem till mitt riktiga hem. Tog en lång promenad i ösregn med Mia. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

Nu sitter jag här och filosoferar över livet. Är himla glad över att jag och Mia har funnit varandra såpass bra. Veckan som kommer är jag riktigt taggad för. Det var länge sen jag satt såhär sent på en söndag och väntade på måndagen med en skön känsla. Har dock andra känslor ikväll som bråkar med mig, besvikenhet och frustration.. hjälplöshet och jävligt förbannad. Arg, rädd och ledsen. Lite av varje. Men det löser sig. Det lät lite värre än vad det är kanske.

Nu ska jag krypa ner hos min snarkandes pojkvän. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0