Tisdag

Jag ska alldeles strax börja laga mat så det är klart till älsk kommer hem. Skaldjurswok blir det idag! Idag är nog första dagen jag lidit lite av värmen. Jag gjorde ett försök att städa lite här hemma i morse men jag ångrade mig ganska snabbt. Det var säkert 30 grader här inne.. Tog mig en bok och la mig på gräsmattan istället. Fick något sug efter att söka jobb efter lunch, så jag for till Storfors för att låna datorn, eftersom vi inte har någon fungerande med word här hemma. Känns bra att ha gjort det nu..

Annars har jag bara kämpat med att försöka stabilisera mitt ojämna humör hela dagen, känner mig en aning i oblanas för närvarande. Men måste säga att jag blivit sjukt bra på att förbättra tankarna! :) I morgon ska jag äntligen få jobba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0