Lördag

Dagarna går och sommaren är snart över.. känns det som just idag iaf. Men jag är glad över all sol och värme vi har haft hittils! Jag har varit ledig och kunnat  njuta ordentligt av sol och bad i år faktiskt, riktigt skönt. Men nu hoppas jag på att lite jobb drar igång snart, slut semestrat! Om en månad åker vi iofs till Spanien i en vecka, och det kommer bli en underbar smester med familjen!

Igår bjöd vi Mia & Andres på middag hemma hos oss. En riktigt kanonkväll blev det! Gott käk och sedan spelade vi spel hela natta. Blir snart en repris hopppas jag :) Vaknade av en busig katt imorse, trodde han skulle va trött efter att ha härjat halva natten och fått varit ute, men icke. Så nu sitter jag här och gäspar som en tok. Ikväll ska jag jobba igen, ett kort kvällspass och ett dagpass imorgon. Gud så bra. Riktigt innesittar väder idag!

Dags för lite käk! Ha en bra helg mina vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0