helg?

Då var helgen här. Som i princip bara kommer innebära jobb. Delad tur både idag och i morgon, vilket innebär jobb från 8-21 med fem timmars ledig mitt på dagen. Ganska värdelöst egentligen men skulle ha kunnat jobba hela dagen idag. Vilket jävla skit väder. Har tryckt i mig resten av godiset och börjar må illa, kanske dags för lite lunch? Sen måste jag ta mig ut och springa några kilometer.

Saknar mitt hjärta riktigt mycket idag. Skulle göra mkt för att få krypa ner med honom i soffan nu och slå på en film. Kom hem baby! Jämt bara några timmar skulle jag behöva! Längtar till midsommar, ge mig midsommar nu. Nej lunch var det och inge mer godis för denna helg. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0