Kvällsmys vid datorn :)

God kväll mina vänner. Jobbet idag har gått riktigt bra, trivs där nere måste jag säga. Har pratat med älsk för en stund sen och det gjorde ju mig inte mindre saknig. I morgon får jag ge mig med dom här fasonerna, dagarna går ju inte fortare för att jag tänker på honom 24/7. I morgon har jag även lite att sysselsätta mig med under dagen på min ledig tid, delat tur även i morgon. Måste ner och skriva ut lite som vi ska ha till våra föreläsningar i sommar.

Sitter och kollar runt på lite jobb i norge faktiskt. Ett halvtids nattjobb med 7 nätter i månaden på raken, ja tack! Skulle vara det ultimata faktiskt just nu. Måste nog krypa ner nu så jag slipper lida så när klocka ringer i morgon!

Snart, snart ska det börjas smida lite planer om Thai. Å det gör mig så glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0