Måndag

Tiden går så jäkla snabbt när man sitter och grejar vid datorn! Men än är inte dagen över. Har suttit och skrivit lite, skickat iväg mail, ringt och ska lägga på några brev på posten. Det tar sin lilla tid att försöka skaffa sig kunder.

Innan jag åkte hemmåt tog jag mig en löptur på spåret i byn. Om man glömmer att man sprungit förbi "mördarbacken" andra varvet och blir tvungen till att kolla bak för att se om man verkligen gjort det. Då är man bra tankspridd. Ska snart bege mig mot badhuset och ta emot min kund för idag. Sedan blir det en ridtur med Malin, Cathrine fick förhinder idag. Skönt med sol hörni!




Tyson njuter av att äntligen få komma ut i solen.
Men aldrig lika nöjd som när N är hemma :)
Vi saknar dig älsk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0