Måndag

Måndag morgon! Struntade i väckarklockan idag och sov ut tills jag vaknade. Mycket skönt! Tyson som är lite hängig är inte så morgonpigg heller nu.. Har ätit min gröt och mina två ägg så nu sitter jag här och ska börja "arbetsdagen". Har en låång lista med massa saker att göra, ringa, maila, besöka, skriva. Ska hinna med en ridtur med Cathrine under dagen också, kommer bli skönt att rensa tankarna lite efter några timmar framför datorn.

Kl 10.00 ringer dom från Boka Direkt, de ska guida mig hur jag lägger in så mina kunder kan boka på hemsidan. Ska få prova några månader gratis och sen om de funkar bra har de bra samarbete med Kroppsterapeuternas yrkesförbund så man får det till ett bra pris.

I veckan kommer det bli en del jobb på mitt gamla sommarjobb i Storfors. Eftersom det inte blev något med Viking pga av Kerstin Florian utbildningen som jag inte har så får jag söka mig tillbaks till det gamla. Men inte mig emot, saknar allt mina gamlingar ibland :) Skönt att ha hela helgen uppbokat på jobb nu när N åker till Södertälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0