Onsdag

Dagen har gått i ett, alldeles för fort! Helst hade jag legat i solen hela dagen och gottat mig, men det får bli i helgen. Om solen vill vara så snäll och vara framme hela helgen, skulle vara underbart. Idag har jag och "Fotvårds Mia" blivit intervjuade av NKP, så håll utkik på fredag mina vänner! Och alla andra också! :)

I morgon smäller det, invigning av badhuset! Ikväll har jag varit i Storfors och laddat med en hel del flygblad som ska ösas ut nu i morgon och under nästa vecka. Under förmiddagen i morgon ska jag ut och plocka blommor som vi kan pryda våra rum med :) Göra ett sista städryck i mitt rum och ladda inför eftermiddagen/kvällen.

Klockan 17.00 är ni hjärtligt välkomna på öppethus på Sannabadet!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Lycka till Elin! Kramar i massor!

2010-06-03 @ 08:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0