Söndag

Söndagen börjar ta slut vilket jag glädjer mig åt, säger som Virge, väldigt skönt att var dag har ny morgon :) Har haft lite smått söndagsångest idag måste jag erkänna, mycket tankar kring företaget och en stor saknad av Niklas, vilket gör det mesta jobbigt. Men Malin min underbare vän räddade min söndag och nu känns allt tio gånger bättre. Hon tog med mig ut på en låång och underbar promenad i skogen me henne och Zeus. Efter det blev det oboy och ostmacka här hemma och en massa prat, sjukt gott och skönt att prata av sig lite. 

Nu ska jag lägga mig och sova riktigt skönt. Sover som en prinsessa här hemma hos mamma och pappa i denna säng. Saknaden är inte heller lika stor som när jag vaknar hemma brevid en tom plats. Natti! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0