FREDAG

Torsdagen försvann lika fort som alla andra dagar. Igår var det dags för storhandling och fylla frysen, gud så skönt att äntligen ha några kronor på kontot. Bäst att passa på att fylla den när man kan.. En promenad, lte träning och pannkakor hann jag också med. Satte Patrik och N i lite arbete när jag åkte och tränade :)

Freeeedag! Vaknade av att Tyson stog och kräktes 5 i morse, sen hade jag gör svårt att somna om :/ Nu har vi ätit oss en rejäl grötfrukost och ska snart pallra oss ut för en walk.. Tror bestämt att jag har en massagekund kl 10 först.

Ikväll åker jag till Västerås och hälsar på Bälla för en helg, guud så skönt det ska bli! Det kommer bli en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0