Måndag

En fantsisk helg är över. Lördagkvällen var helt underbar! Vin, ost och kex och massa annat gott. Bl.a. en väldigt god flaska rom, som vi såg till att tömma ;) Tack Kristina! Jag tror alla hade lika roligt och det gjord stämningen sjukt bra! Så härligt att umgås under andra omständigheter än skolan. Snart får ni bege er till Krillehöla min vänner! ;) Kvällen slutade på nöjes där vi dansade så nacken ömmar bra idag.

Idag har jag gjort min första dag på Servicehälsan i Karlstad. Kändes riktigt bra! Har fått vara med på en hälsoundersökning och en akupunktur behandling. Fick själv prova att sätta nålar, och lilla jag som har någon sorts omedveten fobi för nålar höll på att svimma. Trodde jag hade växt ifrån det där. Ser fram emot morgondagen! Nu ska jag götta ner mig i soffan med älsk.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack själv stumpan..ser fram emot en kväll i "Krillehöla":)

2010-03-16 @ 08:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0