Onsdag

Det var riktigt härligt att träffa Virre igår. N tog med sig zeke på både en långpromenad och en löpturm :) Vi lagade käk och masserade lite. Rullade köttbullar och gjorde mos till ett helt regemente, som räckte precis till 4 hungriga själar :)
 
Idag har jag haft en givande dag på Loka. En decléor utbildning, en behandling och sedan lite produktinfo. Vilket kändes super skönt så man har lite koll på produkterna man ska försöka sälja sen. Är dock inte så jätte sugen på att börja använda produkterna själv, men lite får man väl testa så man vet vad man prackar på kunderna.. Nu ska jag bege mig till mostra mi och knåda lite. I morgon är det miin tur! Som jag har längtat. Och i morgon börjar påsk också, det har jag också längtat efter :)





Decléors solserie verkar riktigt härligt. Luktar fantastiskt gott om inte annat.
Känner mig lite smått hjärntvättad av dermanord faktiskt. Kanske borde prova detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0