Tisdag

Om en månad idag, har lilla jag tagit examen. Har nog inte riktigt förstått än att det är helt slut på min utbildning snart. Att jag är färdig, eller iaf färdig hälsoterapeut. Förut har jag gått och längtat och längtat, nu ska jag njuta av de sista dagarna som är kvar tills jag står på helt egna ben. Ingen lön, inga bidrag eller lån, inget att gå upp till på morgonen. Känns liite skrämmande måste jag säga, men uj va det kommer bli bra.

Igår var jag på Loka för en utbildning, idag är jag hemma och ledig. Sköönt. Snart kommer min vän Virre hit, det var säkert två månder vi sågs nu. Men det blir så ibland när man har två helt skilda liv, man får väl bara glad för det lilla man ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0