Glädjeskutt!

Jag känner på mig att det här kommer bli den bästa veckan på länge! Inte för att dom varit dåliga på något sätt men den här kommer bli extra bra :) Invigningen närmar sig med stormsteg och jag gillart. Har en hel del att fixa tills dess men det ska ordna sig.

Jag och Cathrine kanske ska börja rida två hästar här i Kristinehamn, ja ni hörde rätt, jag ska börja rida! Jag har faktiskt saknat och längtat efter det jätte mycket på senaste tiden. Vi ska till dom på fredag och kika lite. Ååå det kommer bli så himla mysigt! Mysrida med Cathrine, kan inte bli så mkt bättre! Känner mig som ett barn på nytt! :D I morgon ska jag till mormor på lunch, också himla mysigt. På Onsdag ska jag till min skrutt Linda och mysa, förstår ni vilken mysvecka jag har framför mig? Å ni anar inte vad jag ska mysa med min Niklas när han kommer hem ;)



Klicka för att se nästa bild


Här är dom! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, vilka sötnosar! Mysigt! =)

2010-05-24 @ 22:39:04
Postat av: Sara

vart är det i kristinehamn som du rider??

2010-05-31 @ 23:24:28
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0