Häärlig torsdag :)

Underbara morgon! Vaknade av solen sken in genom fönstret här hemma hos mamma&pappa. Somnade om och vaknade lite senare av ett mycket trevligt samtal ifrån Bälla. Jag orkade inte svara när hon ringde första gången, så jag fick ett sms "Ring mig gullet". Inte likt henne att ringa så tidigt och sen be mig ringa glatt. Jag låg och fantiserade om en stund vad hon hade på hjärtat, att hon hade vunnit tio miljoner eller att hon hade fåt något sjukt bra jobberbjudande, som hon visserligen alltid får. Nu känner jag mig sådär hemlig som alla "storbloggare" är ibland, hehe. Det gick inte att somna om så jag ringd upp.

Det blev sent hos Linda igår, jag kom hem vid 3 inatt. Vi satt och grejade med mitt visitkort tills vi såg i kors. Hoppas dom blir bra nu, blir dom inte det är det ganska kört :) Längtar tills dom finns i min brevlåda! Tror jag ska ta mig en långpromenad eller löptur runt baggtjärn i solen, innan jag far hem till Kristinehamn. Idag är det dags att göra preimär på nya gymmet, trevligt! Äntligen fått tummen ur :)

Älskling kommer kanske hem ikväll, gud så härligt! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va kul att allting går så bra för dig :) du får lägga upp en bild på visitkorten sen när dom kommer så jag får se hur dom ser ut :) Kram kram

2010-05-27 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0