Hujedamej

Då är jag inne på min andra dag i mitt nya liv.. Det känns lite som jag jobbar på ett kontor. Skulle då aldrig vilja sitta framför datorn hela min arbetsdag, en blir ju depp.. Har iaf fått en del gjort, men det är jobbigt när inte allt går riktigt lika fort som man önskar. När man ska boka in ett möte hos någon tänker man ju inte riktigt att den kanske inte har tid med mig inom de närmsta dagarna som jag hade planerat.

I morgon ska jag till nyföretagar centrum och få rådgivning och hjälp, fjärilarna börjar vakna till liv ordentligt i min mage nu. Nästan så mkt så jag vill fly bort för en stund, helst till ett varmt land. Men det hinns ju inte riktigt. Nu ska jag göra mig en ordentlig lunch för att sedan bege mig mot SANNABADET! Nu blev allt plötsligt så himla verkligt.. Men det här ska gå bra :) Uj vad det här ska gå bra.

Promenad/spring kompis sökes på denna ort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0