Ja jag är lite rastlös..

Sitter och läser gamla blogginlägg. Både från bra och dåliga tider. Mitt liv har verkligen gått berg-och-dalbana de senaste 3 åren. Från när jag bodde i Karlskoga, i min underbart mysiga lägenhet där jag jobbade extra inom vården. Nu bor jag i Kristinehamn, hunnit bott i KD ett år, flyttat ihop med min kärlek och är färdigutbildad hälsoterapeut. Det har hänt grejer vill jag lova. Både inom mig och i mitt yttre. Träffat många nya underbara vänner, tappat en del.. Min största vinst är nog allt jag lärt mig genom min utbildning, allt jag lärt mig om mig själv.. Varit med om två fantastiska resor till Thailand och massa, massa mer.










Jag är rik på kärlek :)


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Jaha du missade dem, synd. Det var ganska trevligt och många bra föreläsningar. Ja känner ganska många som jobbar extra där :) Jo det går la fint för mig, skriver B-uppsatts nu. Vad härligt o sluta tidigt på terminen. Jag längtar verkligen nu.

2010-05-16 @ 21:48:03
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0