kvällsmys

..och så äntligen blev klockan 8 och älskliingen kom hem. Har inte riktigt hunnit stilla mitt Niklas begär denna vecka så han är saknad när han inte är hemma. Jag fixade iordning käk tills han kom hem, blev grillat idag med. Gjorde grillspett som blev så fina så :)

I morgon är det dags att möta mina första dag som arbetslös. Spännande att se hur det känns, har ju dock en hel del planer så helt fel kommer det nog inte kännas. Ser faktiskt fram emot att kila ner till Ams i morgon. Ska starta dagen med en promenad med Johanna, sen kommer dagen bestå av massa telefonsamtal och skrivande på datorn. SNäälla ge mig ett riktigt jävla bra humör i morgon så jag får mkt gjort :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0