Måndag!

Jag är på ovanligt bra humör på en måndag faktiskt idag, känns super skönt. Jag brukar var så trögstartat på måndagar annars :) Solen skiner och det hjälper ju faktiskt till en hel del. Sen att jag inte kunde ha avslutat veckan på ett bättre sätt än vad jag gjorde igår bidrar nog en del också. Sitter här och funderar på vad jag ska göra så jag får ut någonting vettigt utan av dagen. De ska komma hit och titta på vattenskadorna nu på förmiddagen så jag känner mig lite låst.. De skulle visserligen ringa innan de kommer men jobbigt och jag är ute och springer eller är nere på stan när det ringer. SÅ kom gärna NU!

Nu är det visitkort och annonser/flygblad som står på schemat.. Klura och skissa! Efter lunch blir det en löptur på björkvallen, efter det blir det ner till stora stan och inhandla lite småsaker till företaget!

Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0