Onsdag

Där försvann mitt fötroende för ams, igen! Tyckte att det gick ganska så bra, det lät lovande och smidigt. Men när jag ringde idag hade de MISSAT skicka min affärsplan på analys. Allt kunde har varit klart för över en vecka sedan och jag kunde haft min f-skattesedel i handen nästa vecka. Om jag blev arg? Lite lätt irriterad och fruktansvärt besviken!! Att klaga lite på dom hjälpte, så nu får jag iaf skicka in min f-skatt idag fast att jag inte fått klartecken om bidraget. Det var ju bara att ringa till nyföretagarcentrum och få ett ja, så jävla enkelt. Varför ska det alltid krånglas till så mycket som det bara går?! Era puckon.

Det har inte riktigt gått i min väg de senaste dagarna, men det blir bättre. Ikväll ska de grillas, dricka lite vin och bara ha det fruktansvärt trevligt med min vän Johanna. I morgon är det möte med Ugglapraktiken och på fredag fika med fotvårdsmaria. Kommer bli jätte bra det här.

Lunch och löptur närmast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0