Plus till skatteverket

Informationen på skatteverket igår var riktigt bra faktiskt, eller faktiskt och faktiskt, den var jäkligt bra. Kan verkligen rekomenderas för de som ska starta eget. Det var info för det som redan startat företaget men jag måste säga att det passa mig perfekt innan jag gjort registreringen. Tusentals frågetecken blev klarare igår, kändes som en riktig lättnad att gå därifrån måste jag säga.

Jag känner dock hur stressen smyger sig på mig, igen.. Min affärsplan är skickad på analys och jag väntar på svar ifrån ams att startaeget-bidraget ska vara klart. Då ska ansökan om f-skatt göras som kan ta mer än två veckor. Nödlösning till invigningen? Det har jag ingen..LARS!!!??!

De ringde precis ifrån ams och sa att jag inte behövde komma dit för någon handlingsplan, nästan lite synd att missa ett möte med "ams-Magnus" som är så hiiimla trevlig :) Så snart beger jag mig till kga, för en snabbvisit på cirkus 30 min för ett ärende. Åker sedan med älsk till byn där vi ska övernatta hos mor&far. Myys.

Trevlig helg hörni! Ja för det är visst helg i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0