slut för idag, tack för idag.

Den slutade myycket bättre än vad den startade denna långa lilla måndag. Efter att masserat (Tack Stefan, du är allt en trogen kund du:]) så for jag till byn för att hämta älsk. Tog mig en löprunda på spåret som gick galant. Döden brukar kännas ganska nära där i sista leriga backen, men idag kunde jag skjuta ifrån ordentligt och jag fick till en riktigt spurt på slutet ;) Oh yeah.

Väl hemma blev det mys i soffan och nu har jag nattat jobbarn! Ska inte göra misstaget igen att lägga mig fast att jag inte är trött, blir så jäkla segt att somna då. Hjärnan hinner börja jobba ordentligt med allt som ska fixas.

Jag tycker också om att det är "långhelg" i helgen, även fast jag är en arbetslös liten flicka. Det var läänge sen jag och N hade en ledig dag tillsammans. På söndag åker han till Borlänge för att lämna mig ensam här hemma i två hela veckor. Det trycker vi på "gilla inte" knappen för. Nej då, jag jublar faktiskt för att han får jobba. Längtar också till onsdag kväll, då ska jag äntligen få träffa mina Skruttar Linda, T&P :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0