Söndag

Då var helgen över.. Bara några timmar att slå ihjäl innan det blir en ny vecka. Älsk har åkt till Borlänge för att vara där och jobba hela veckan. Super jobbigt att han åkte, skulle behöva lite extra många pussar denna vecka känner jag, men ännu bättre att han får jobba.. Vi har legat i soffan sen kl 8 i morse, kollat på Avatar och bara myst. Avatar var förövrigt riktigt, riktigt bra. Ångrar faktiskt att vi inte såg den på bio. Ja där fick du höra det också älsk.

Fredag och lördag blev det jobb på Loka, super skönt att få jobba lite. Det har gått riktigt bra även fast det blivit mest massage för min del. Missade dock den varma lördagen. När jag kom hem igår stog det en färdig paj på bordet. N hade varit hemma hos Ronnie, och för att han inte skulle behöva åka hem tidigare ifrån dom och laga mat till mig fick han en hel paj av Åsa som hon hade gjort till kvällen. Hur gullig är inte hon då? Den var supergod.

Nu funderar jag på om jag ska ta mig ut på en löptur eller inte. Har ingen motivation, men jag vet att jag kommer må så mkt bättre efter en liten endorfinkick. 


 

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hej hej, hur är allt med dig? Har du fått jobb på Loka Brunn :) roligt. Jag var där på Spadagarna förra veckan. Men är du klar med din utbildning nu eller snart? :) Hade så bra!

2010-05-16 @ 18:35:05
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0