Söndag

Hej mina vänner! Haft en bra helg? Min har varit bra förutom det klyschiga att den gick alldeles fort. Har självklart varit med min älskade hela helgen. Igår styrde vi en liten grillkväll med några vänner hemma hos oss, senare blev det öltältet på torget och Knetka kungar. En bra kväll med dock ett glas för mkt mot slutet :) Men jag somnade gott efter lite mos och korv, och dagen idag har varit förvånansvärt bra! En riktigt slappar dag har det varit idag hos mor&far. N har åkt till Borlänge för sista veckan nu. Hoppas han kommer hem på onsdag redan. Skulle var underbart med lång helg innan han åker till S-tälje i två veckor.

Nu ska jag ska jag snart ta mig en kvällspromenad med Malin. Sedan blir det kvällen för min del. Har en intensiv vecka framför mig. Känner att nerverna börjar spela in nu.. Känner mig lite lätt stressad.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0