Tisdag

Ja det händer nåt nytt hela tiden här i vårat kök. Spännande! Igår kväll låg jag och fantiserade om att det skulle vara sjöslag i köket när jag vakna. Att någon flodvåg skulle dra med sig hela köket ut i hela lägenheten. Men nu börjar jag fundera om taket kanske kommer rasa in? Nu kommer dropparna direkt ifrån taket, inte från springor lixom. Ser ut ungefär som det skulle ha blivit kondens i taket, ungefär 10 droppar som hänger där så fint och låter så harmoniskt när de faller i golvet. Herre gud, hur ska detta sluta mån tro. Tycker nästan lite synd om hyresvärden.

Snart ska jag göra mig iordning och åka till mormor, hon ska bjuda mig på lunch! Ikväll åker jag till KD med friskvården i Värmland för lite utbildning inför de motionsgrupper jag kommer ha i höst.

Ha en fin dag!





Ja ni ser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0