Tisdag

Hej mina vänner! En solig dag idag med. Måste säga att jag varit riktigt dålig på att vara ute i solen den senaste tiden, den här veckan ska jag vara bättre på det. I morse mötte jag upp Johanna som visade mig ett spår jag kunde springa i närheten där hon bor, så det blev en skön löprunda, dock lite känningar i knät mot slutet..

Nu har jag ätit mig en god räk- och kräftsallad till lunch och pysslat lite framför datorn. Försöker hitta idéer till min logga som jag och Emma ska snickra ihop. Nu ska jag ta mig en promenad ner till banken och lämna in min affärsidé, sen vidare till bror och se om han är hemma. I eftermiddag blir det grillning när älsk kommer hem, kl 18 är dags för lite info på skatteverket. En fullspäckad eftermiddag/kväll med andra ord!






Mina fina vitsippor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0