Härligt söndag

Gud så härligt det var. Ett riktigt fint spår var det också, hade aldrig sprungit där förut. Så dit blir det fler gånger i veckan! Nu sitter jag i soffan och är riktigt nöjd med eftermiddagen. Fick pussa ordentligt på N så jag nästan blev nöjd, sen kom brorsan på en snabbvisit för att inspektera våra fascinerande vattenskador vi fått i köket. Och inte nog med det så ringde Bälla och ville komma och hälsa på, hennes ischias bråkade lite med henne så jag passade på att klämma och trycka.

När vi kom hem ifrån Ikea i eftermiddags var det en stor pöl under kylen, det visade sig droppa uppïfrån. Det plaskar när man hoppar på golvet och nästan hela skafferiet har sugit åt sig massa vatten. Hyresvärden tyckte inte det lät så farligt och var nöjd med att ha stängt av vattnet som kom uppifrån. Pucko! Tillomed jag förstår att det inte är så bra när det klafsar under parketten. Så i morgon kommer de iaf hit och tittar, får se vad som händer...






Vi roade oss med att försöka ta kort på när droppen kom till golvet i
väntan på att hyresvärden skulle dyka upp. Men han kom aldrig,
"vi tart i morgon istället".


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fasiken vad jobbigt! Hoppas det går fort att få i ordning på det hela.

2010-05-24 @ 19:29:21
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0