Torsdag kväll

Dagen har gått superfort idag. Efter en löprunda runt baggtjärn åkte jag till Kga för att luncha med Cathrine, det blev en supergod sallad ute i solen. Under eftermiddagen har jag varit på badhuset och testat på det nya gymmet lite, fick träffa gymansvarige och pratade lite med honom. Riktigt trevlig! Joanna, badhuschefen hann se mig och passade på att boka in sig på en massage i morgon :) Vi har ju dealat lite om gratis träning och bad om jag ger henne lite masssage, göör bra. Och hinna få en hel halvtimme med henne är inte lätt, så det ska bli bra att få i morgon. Prata lite framtid!

Nu ska jag ta mig lite kvällskäk
, sen ut och rensa skallen tror jag. Har suttit med Dermanord beställning i två timmar nu, första ordern får man maila in. Det blev sjukt mycket siffror att hålla reda på, räkna ut vad allt kosta och alla produktnummer. Pjuh! Hoppas de fick in rätt summa nu. Älskling blir kvar en dag till, mindre pussar mer pengar. Får jag väl så ut med.

 




Skönt att ha registreringen och f-skatten i handen äntligen!
Nu är det bara att köra :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 @ 17:32:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0