Ännu bättre lördag

Vilken stråålande dag hörni! Jag började dagen med att damsuga salt i soffan, en liten olycka skedde igår som resulterade i mycket med rosévin i soffan. Typ överallt. Men det gick bra, inge större fläckar kvar och den är ju fakiskt tvättbar.

Kom för en liten stund sen hem ifrån badhuset, kusin Marcus är hemma i Värmland och hälsar på och hade med sig sin sambo som var sugen på massage :) Trevligt! Hann även med ett träningspass med lite folk på gymmet, skönt. Nu sitter jag här i soffan och njuter av en härlig lördag, solen skiner och det får mig att bli super glad. Om en liten stund ska jag hem till Storfors och fika med släkt och familj, det får mig också att bli super glad. Ikväll kommer Mia & Andres hit på käk och det gör mig ännu gladare. Har inte träffat min kollega på över en vecka! En förjävla bra dag helt enkelt. Hemma själv är jag också, så nu tänkte jag sjunga och dansa lite, Panda gillart!

Ikväll ska vi kasta klot!





Fick mina tröjor igår, visst är dom fina? :D


Kommentarer
Postat av: Mostra

Fina trojorna var! De gillade jag.

Kram Lena

2010-11-24 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0