En dag med mig själv.

Jag har precis ätit en gräddig omelett med färska champinjoner och skinka. Min käraste och jag har nu ätit enligt LCHF en vecka, alltså inga kolhydrater. Det var N som kom på att han ville prova och jag var ju inte sen att hänga på. Jag vet inte riktigt varför för jag tycker det är ganska bökigt att styra om kosten såhär mycket, men jag gillar ju att krångla till det bara för att prova någon ting nytt :) Jag lyckades baka ett bröd förra veckan som jag nog kommer ta med mig när jag går tillbaks till mina vanliga kostvanor, så någon ting gott ur detta påhitt kommer det nog ;) Vi har ju även ett godisuppehåll sen några veckor tillbaks, så nu är det ett lågt sockerintag vill jag lova, kul att prova!

Imorse var jag på ett frukostmöte på Maxin med Kristinorna, det var mysigt. Fick en komplimang som jag kommer leva på länge, tack! Älsk är i Norge på några dagars jobb, drygt en vecka bli det nog. Så igår bytte vi plats. Ikväll ska jag göra mig en god tacogratäng och mysa ner mig i soffan och njuta av att göra igenting (försöka iaf), skönt med en hel vecka med egentid, även om det är lite tomt utan min andre hälft här hemma.

Ha en bra dag mina fina! Och tusen tack L för att du skjutsa hem mig igår kväll, du är guld! Och ett tack till Elin för en härlig helg i Kragerö ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0