måndag

Det är alltid skönt att måndagen är över, jag är inte riktigt överrens med dom alltid. Dagen startade riktigt kass men slutade desto bättre. Med ingen ork eller lust till någonting startade jag dagen med lite tjureri i soffan framför tvn.. Sedan fick jag ett telesamtal från Nkp och en inbokad intervju 13.30, då hade jag inte tid att tjura nåt mer utan jag var tvungen att börja tänka på vad jag skulle säga. Motivation och inspiration var lika med noll, jag tackar alla vänner och kunder för er stora hjälp. Vet inte om jag fick med nåt vettigt på intervjun med ni räddade iaf min dag ♥

Blev på så bra humör så jag fick till ett skönt träningspass emellan mina kunder också. nu ska jag krypa ner hos älsk och panda och läsa Massage&kroppsvård som damp ner i brevlådan i morse.

Haha, jag tänkte på oss igår tjejer, när vi åkte hem. Fan vilken låg humor vi låg på? Haha, men kul hade vi iaf på båt och bilresan hem :) Något övertrötta. Sen har jag funderat på den där stackaren som bor på Kragerö Hotell över jul och nyår helt själv och vaktar hela hotellet när det är stängt. Undra vad den snubben får i lön? Nej nu är det sängen som gäller så jag kommer upp i morgonbitti. Natti!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Underbaaaaaart :D

2010-11-01 @ 21:45:12
URL: http://lindablom.se
Postat av: Kristina

Ha ha..jo ganska låg humor!:) Tror nog du är litte sugen på detta "jul och nyårs" jobb..Vi ses på fredag! Kramar!

2010-11-02 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0