Min helg

Skönt med en ledig helg, nu väntar en norgehelg. Sitter och börjar lite lite småorolig över vädret, det snöar förfullt ute. Känner mig inte så jätte manad att börja åka på torsdagkväll istället för fredag morgon faktiskt, som snart kanske blir ett måste om det blir mycket snö och svårt att köra.

Helgen har iaf varit super. Lördagkvällen med Mia & Andreas blev lika mysig som alltid. Denna gången gick vi ner och bowlade. Jag var urusel men hade minst lika roligt som de andra, Mia var kung! I söndags efter lunch åkte jag till min saknade vän Linda. Det är sällan vi ses nu förtiden, jobbar om varandra för det mesta och har allmänt fullt upp med vårt eget. Men man känner vad viktigt det är att ta sig tid och hälsa på sina nära och kära, det görs alldeles för sällan. Underbart att få lite kvalitetstid med min skrutt var det iaf.














Här är min kollega Mia in acton ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0