Onsdag

Oj vilken morgon/förmiddag. Det var länge sedan jag hade sådan beslutsångest över ett belsut. Ibland så blir det så, och det är alltid lika skönt när man bestämt sig hur beslutet än blir. Det handlade inte om någon stor grej men mycket känslor iblandat!

Det har kommit både bra och dåliga besked denna förmiddag också. Min skrutt Linda har tagit körkort, grattis underbara du! Att kämpa för sitt körkort kan nog vara bland det jobbigaste i prestationsväg man utsätter sig för. Idag är det också den 17:e november och det är min älskade brors födelsedag! Stort grattis till dig, du är den bästa bror man kan ha! ♥

Idag har ja bokat upp mig för 5 helgers jobb irad. Så nu kör vi! I morgonbitti åker jag till Norge igen, 4 dagars jobb. Två helger till i Norge och sedan en på Loka, fullt upp innan jul med andra ord. Jag tror det luktar Thailand. Hopsan, hur vågar jag ens hoppas?! :) Abstinensen tar över..

Om en stund ska jag ta mig en promenad till badhuset, ikväll så bjuder Sunt förnuft på massage i simhallen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0