Tisdag

Hej mina vänner! Jag har inte så mkt på mitt hjärta idag. Det är tisdag och det är kallt, riktigt kallt. Jag börjar få självsprickor i min tumme, hur ska det gå? Utan min tumme blir det inte så bra, behöver den! Idag är jag glad över att mitt hjärta kommer hem. Det är nästan två veckor sedan vi sågs nu, tiden går så fort.. Det har varit skönt att fått
lite ensamtid här hemma, behövlig tid för mig.. Men nu njuter jag av att han kommer hem ikväll.
Nu ska jag försöka göra mig iordning och ta mig till gymmet för att träna lite. Motivationen har trytit den senaste veckan.. saknar nog sällskap ifrån älsk. Kanske blir en långpromenad i det fina vädret istället..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0