Torsdag

hej och hå vilken dag. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Som typ när man får ett blodsocker fall och nästan svimmar under en presentation av sitt företag. Sen har jag gett mig in på nåt som jag inte riktigt vet hur det kommer gå, heller.. det blir dubbelt jobb på hotellet i helgen. När jag slutat på spa blir det jobb i restaurangen, de hade kris med folk och jag tror hotellet är helt fullbokat. Det blir bokstavligt talat jobb natt och dag, och lite sömn. På måndag lär jag inte vara människa, så det är tur att jag bara har städning och adventspyntning på schemat.
Nu åker vi och tjänar en jävla massa pengar Kristina!! ;D

Kommentarer
Postat av: Kristina

You`re right!

2010-11-25 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0